başak gülşan

başak gülşan
@bskglsn
Ağlıyorlardı!.. Yok gülüyorlardı... Kadınlar... gerçekten tuhaftı. Duygunun dört mevsimi,her birinin bedeninde her an gezinmekteydi, erkeklerse sadece ilkbaharı görmeye niyetliydi.
Reklam
Aslında insani en çok üzen şey ; Hayal kırıklığı değil , yaşanması mümkünken yaşanmayan mutluluklar dır ...
Rüyalarımız değil miydi gönlümüzün eksikliğini çektiği imkansızlıklarla buluşabileceğimiz tek yer?
Birde fiziksel olmayan intihar var ki güzel kızım cenazen mezarlıkta değil kafanın içinde..
'Bedenimin içindeki canı gör, sadece etimi değil. Gözlerimin içindeki hayatı gör, sadece bakışımı değil. Hissettiklerimi gör, sadece tepkilerimi değil. Beni Gör. Derinliğimde boğulmadan, Sorularımda kaybolmadan, Korkularında yok olmadan, Gör beni.'
Reklam