Bekir Sıddık Kılıç

9/10
·248 syf.··
Beğendi
·
2026 2. kitabı
·
10 günde okudu
·
Okunma: 28 Ocak 2026 10:00
Şermin Yaşar'ın okuduğum ikinci kitabı. Çocukluğun, aile ilişkilerinin geleceği nasıl etkilediği bir roman üzerinden tatlı tatlı verilmiş. Sonlara geldiğimde Meltem gibi hissettim. İçindeki çocuğu öldürmek istemeyen, tatlı seven herkese tavsiye edebilirim . Altını çizdiğim bazı ifadeler: "Bir hafta tatile gitmek için bir yıl çalışıyoruz. Tatilin taksiti bile bir yıl sürüyor s.142" "Kimsesiz sadece kimsesizin değil, herkesin hâlinden anlar s. 157" "Bakımı olmazsa yıkılır ev. Bakımı olmayınca insan da yıkılır s. 167" "İnsanların talihsizliklerinin başkaları için şükür vesilesi olduğunu o zaman bilmiyordum s. 172" Birini bulmuşken derdimi anlatayım dedim, derdimi unuttum s. 176" "İnsan muğlak olan her şeyin daha iyi olacağını düşünüyor s. 195" "Ama anlamamız gereken şu: Herkes dertte değil, herkes derste. Herkes derdiyle dersini alıyor. Ders alınacak, sınav geçilecek s. 233"
Altı Harfli Bir TatlıŞermin Yaşar · Doğan Kitap · 202513,9bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
9/10
·248 syf.··
Beğendi
·
10 günde okudu
·
Okunma: 28 Ocak 2026 10:00
·
2026 2. kitabı
Şermin Yaşar
9/10 · 13,9bin okunma
Dünyadaki tek kimsesiz kimse olmayı, dünyadaki pek çok kimsesizden sadece biri olmaya tercih ederdim.
Sayfa 43·Kitabı okudu
Ama uyandım. Beni, benimle aynı sınavlardan geçmemiş hiç kimsenin anlamayacağına uyandım.
Sayfa 18·Kitabı okudu
Alıntı
Oysa şiddetsiz, sessiz bir geçimsizlik de az şey değil ki.
Sayfa 15·Kitabı okudu
Alıntı