Özgürlüğü kanatlarına takmış bir kuş, isterse sonsuzluğa uçup kaybolabilirdi.Oysa kafesin içinde umutsuzca parmaklıklara çarpan bir kuşa gökyüzünün varlığını anlatamazdınız.Ancak uçarsa görebilirdi,oysa annemin kanatlarını çoktan kırmışlardı...
Hayatta gerçekliğini sorguladığınız bazı anlarda var olursunuz.Bu varoluş ani ve kaçınılmazdır,neyin ortasında bulunduğunuzu kendiniz dahi ayırt edemeyecek kadar şaşkınsınızdır.Zihninizde beliren tek şey böyle olmaması gerektiğidir...