Büşş

Ben bıraktığın enkazdan sağ çıkamadım. Sende her şey güllük gülistanlıktır.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Benim hiç gönlümü almadılar. Ben hep kendi kendime bir köşede affettim herkesi.
Bu kış da efkârlıyım, bahara Allah kerim.
Bana kendimle bile konuşamadığım bir haksızlık bıraktın. A. Ö.
Çok şey vardı anlatılacak, o yüzden sustum. Birini söylesem diğeri yarım kalacaktı. Sen duydun mu sustuklarımı? Oğuz Atay
1000Kitap