Büşra

Büşra
@bsra_
"Kelimeleri incitme" bunu söyleyen insanların naifliğini görünce ; insanların birbirlerine yaptıkları geliyor aklıma.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yanlış şehirdeymişim gibi bi hissim var. Bence farklı şehirde olmalıyım.
Haberin var mı ? Taş duvar. Demir kapı kör pencere..
"Bu devir, sıradan insanın en parlak zamanı; duygusuzluğun, bilgisizliğin, tembelliğin, yeteneksizliğin, hazıra konmak isteyen bir kuşağın devridir..."
Öncelikle şu algının değişmesi lazım; eğitim, sadece meslek sahibi olmak için gördüğümüz işkence olarak baktığımız yıllardan ibaret değildir. Eğitim görmüş insanların belli bir kalıba sokulmaya çalışılması ne kadar zor ise düşüncelerini kısıtlamaya çalışmakta o kadar zordur ve zor olmalı. Bu seçenek, eğitim görmüş kimse tarafından gidilecek bir yol olarak görülmemelidir. Ne yazık ki toplumumuzda cahil dediğimiz kesimin dışında , eğitim gören genç arkadaşlarımız bu kalıba sığmaya pek bir gönüllü!