"Bu devir, sıradan insanın en parlak zamanı; duygusuzluğun, bilgisizliğin, tembelliğin, yeteneksizliğin, hazıra konmak isteyen bir kuşağın devridir..."
Öncelikle şu algının değişmesi lazım; eğitim, sadece meslek sahibi olmak için gördüğümüz işkence olarak baktığımız yıllardan ibaret değildir. Eğitim görmüş insanların belli bir kalıba sokulmaya çalışılması ne kadar zor ise düşüncelerini kısıtlamaya çalışmakta o kadar zordur ve zor olmalı. Bu seçenek, eğitim görmüş kimse tarafından gidilecek bir yol olarak görülmemelidir. Ne yazık ki toplumumuzda cahil dediğimiz kesimin dışında , eğitim gören genç arkadaşlarımız bu kalıba sığmaya pek bir gönüllü!