Değerinin farkında olmayan, değersizleşir.
(Yorumum: İçinde bulunduğumuz durumlar zamanla normalimiz olur ve ne kadar yol aldığımızı göremeyiz. Bu nedenle bir başkası bize bizi anlattığında bir aydınlanma yaşarız. "Bütün bu anlatılanları ben mi başardım?" demeye başlıyoruz. Kendi değerimizi fark edebilmek için bazen dışarıdan bir müdahale gerekir. Kendi değerimizi fark edebildiğimiz bir yaşam diliyorum.)