büşra

Puan vermedi·211 syf.··
2019 3. kitabı
Okuduğum ilk Mustafa Kutlu kitabı.Genel olarak kitaplarının akıcı olduğunu ve okuyucuyu sıkmadan anlatmak istediği seyi anlattığı yorumlarını duymuştum.Gerçekten de öyle bu zamana kadar okuduğum en akıcı kitap.Dinlediriyor sizi,kafanızı boşaltmanızı sağlıyor.Kitabın konusu hakkinda yorum yaopcak olursam ben pek bir mesaj anlayamadim.Verilmesi gereken elbette bir mesaj vardir ama bu belirgin değildi. Benim gozüme çarpmadi.Kitabin sonunu pek beğenemedim daha farkli olabilirmiş ama kötü değil sadece aydınlanmayan bir yer var keşke daha açık olsaydi.Genel olarak kitap hoşuma gitti.Başta ön yargılıydım ama okudukca sevdim.Kitaptaki sıkıntı yazım hatalarının fazlalığıydı."Film" yerine "filim" "tren"yerine "tiren" gibi yayinevinden kaynaklandığını düşündüğüm yanlışlar fazlaydı ve beni oldukça rahatsiz etti.Eger boş vaktiniz varsa ve okumaniz gereken başka kitaplar yoksa tavsiye ederim.Oldukça kısa sürede okuyacağınız keyifli bir hikaye
Mavi KuşMustafa Kutlu · Dergâh Yayınları · 201114,9bin okunma