" Bir şimşek gibi yaşadın sen . Bir defa çaktın ve söndün. Şimşeği çaktıran göktür ve gök ebedîdir. İşte budur beni teselli eden . Bir başka tesellim daha var : insandaki çocuk vicdanı.
Yeryüzünde bizi neler beklerse beklesin ,insanoğlu doğdukça ve öldükçe , insanoğlu yaşadıkça hak ve doğruluk denen şey de var olacaktır. "