büs

büs
@bsrvae
“yağmur böyle güzel yağar mı bir daha şimdi çıkıp ıslanmazsak.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Stefan Zweig diyor ki:“Kitap okuyan insanlar, dünyayı yalnızca kendi gözleriyle değil, sayısız insanların ruhsal bakışlarıyla görebilir.” Martin ekliyor:“Kitap okuyan biri, ölmeden önce binlerce hayat yaşar.Hiç okumayan insan ise sadece bir hayat.”
Alıntı
“kelimeler de kurşun olabilirdi bazen. sen yaran görünür değil diye,vurulmadın mı zannediyordun?”
Alıntı