büs

büs
@bsrvae
“sanki kitap okuyan kimsesizlerdendi,bilirsiniz onlar delidir ama bunun hakkında konuşacak kimseyi bulamazlar,oysa bir insanı en çok ,en sevdiği kitabı anlatırken tanırdınız.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“yağmur böyle güzel yağar mı bir daha şimdi çıkıp ıslanmazsak.”
Stefan Zweig diyor ki:“Kitap okuyan insanlar, dünyayı yalnızca kendi gözleriyle değil, sayısız insanların ruhsal bakışlarıyla görebilir.” Martin ekliyor:“Kitap okuyan biri, ölmeden önce binlerce hayat yaşar.Hiç okumayan insan ise sadece bir hayat.”
Alıntı
“kelimeler de kurşun olabilirdi bazen. sen yaran görünür değil diye,vurulmadın mı zannediyordun?”
Alıntı

büs

, 1000Kitap'a katıldı.