“sanki kitap okuyan kimsesizlerdendi,bilirsiniz onlar delidir ama bunun hakkında konuşacak kimseyi bulamazlar,oysa bir insanı en çok ,en sevdiği kitabı anlatırken tanırdınız.”
Stefan Zweig diyor ki:“Kitap okuyan insanlar, dünyayı yalnızca kendi gözleriyle değil, sayısız insanların ruhsal bakışlarıyla görebilir.” Martin ekliyor:“Kitap okuyan biri, ölmeden önce binlerce hayat yaşar.Hiç okumayan insan ise sadece bir hayat.”