B

İnsanda merak varsa , Türkiye'den çıkınca ilk görülmesi gereken yer İran'dır. Bunun nedeni de çok basittir: İran'ı anlamadan Türkiye'yi anlayamazsın.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sokaklarında yürümeden, çarşısına karışmadan bir şehri anlamak mümkün değildir.
İyi bir sistem kurabilirseniz, bir ağacın ömür süresi içinde nesilleri de değiştirebilirsiniz; önümüzdeki nesilleri de kurtarabilirsiniz.
Bir şehri gezmek emek ister. Okuyacaksınız, harita bakacaksınız, notlar alacaksınız, fotoğraf çekeceksiniz ve defter tutacaksınız.
Dünyanın nereye gittiğini farkında olmalısın. Yani dünyayı takip edeceksin ama öyle laf ola beri gele değil, üç beş gazete kitap okuyarak da değil; tutkuyla, hakkını vererek takipte kalacaksın.