Halam, aynen babamın tıynetindeydi. Kur'an okurdu sık sık. Koyunları sağar, evi temizler, zikreder, şiirler okur. Çünkü o da o şiirlerin pek çoğunu öğrenmişti köyde. Hiç unutmam; tandır ekmeği pişiriyor, gazel okuyor. Dudağında Nef'i'den bir gazel... Ne güzel insandı, ne güzel insanlardı...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Dudakları kıpırdıyordu sürekli. Dikkat kesilince fark ettim şiir okuduğunu. Köye yaklaştığımızda ise şiirin yerini zikir almıştı. O en zor anlarında bile zikreden ve şiir okuyan kahramanıydı ömrümün. Babamdı. Seyfullah'tı.