Ormanları mahvediyorsunuz ve sayenizde çok geçmeden yeryüzünde ne sadakat,ne iffet,ne de özveri kalacak.Sizin olmayan bir kadına neden ilgisiz kalamıyorsunuz?Çünkü hepinizin içinde bir yıkma,yok etme şeytanı var.Ne ormanlara,ne kuşlara,ne kadınlara,ne de birbirinize acıyorsunuz...