İnsan böyle bir şey. Nerede, hangi yaşta olursa olsun, kabuğunu kırıp içine baksan içi cılk yara . Yarasız , dertsiz, sırsız insan yok da , işte kimisi üstünü iyi örtüyor. Bende örttüm .
Dışarıdan göründüğü gibi değil ki hiçbir şey. Herkes her şeyi bilecek olsa oturduğumuz evlerde, mahallelerde duramayız. Herkes bir şeyler saklıyor işte .
Neşe bulaşıcıdır falan diyorlar . Yalan . Neşe kolonya gibi bir şey. Döküyorsun , o an ferahlıyorsun. Sonra uçup gidiyor burnundan , elinden, üzerinden. Kasvetli öyle değil ama , zamk gibi , bulaşıyor ve dokunan herkese yapışıyor.