“Haklılığı kanıtlanmış öfkeye tutunmanın, günün birinde öteki kişiyi aniden ışığı görüp özür dilemek için sürünerek geri gelmeye ve daha önemlisi, kendini eşit derecede, hatta daha da berbat hissetmeye zorlayacağı yolundaki sihirli fanteziden vazgeçmek zordur. Dolayısıyla tekrarlıyorum, henüz olmadıysa, canınızı yakan kişi asla o noktaya varmayacaktır. Siz eski kız arkadaşınızın ya da eski kocanızın korkunç hareketlerini kara kara düşünerek otururken, o kişi plajda harika bir gün geçiriyor olabilir. Acı çeken tek kişi oluşunuz, olumsuz bir bağlılıktan geri adım atmanız için belki de en iyi gerekçedir.”