Yazarın bir çok kitabını okumuş ve yazara sempati duyan biri olarak, yazarın yazılarını okurken her zaman kıskançlık duyduğum bir anlatım tarzıyla tarihsel kişilikleri nasıl tarihsel olarak görmemizi sağlayan başarıları ya da başarısızlıkları anlatan bir kitaptı. O an bu andır ya şimdi ya hiç denilen hayatsal kırılmaları yazarın anlatımıyla keyifle okuyabilirsiniz. Okurken sıkılabileceğiniz bölümler olacaksa da ne ara bu kadar okudum dediğiniz bölümler fazlalıkla olacaktır. Bölümlerden Bizans’ın Fethi, eleştirel bir bakış açısı katması ve Avrupa’nın bu fethe yüklediği anlamı görme açısından çok değerli olduğunu düşünmekteyim. Yazara sempatiniz varsa bu kitapla perçinleyebilirsiniz.