Mehmet Hocayla ilk önce videolarıyla tanıştım, insana tesir eden kuvvetli hitabıyla insanın manevi duygularını görevlerini hatırlamasına vesile oluyor allah razı olsun. Dönemimizde yalnış şeyler o kadar normalleşmiş ki doğruları yanlış algılar olmuşusuz, ahireti hesabı unuttuk uzaklaştık. Bu kitaplar hatırlamam farkında olmam için bir sebep oldu, hepimize aynı etkide tesir eder inşallah…
Kitabı beğendim hayata olumlu bakış açısı, pozitif enerji ve sevginin önemi değeri hayatımıza etkisini anlamada faydalı bir farkındalığa sebep oldu fakat Allah isminin söylenmeye çekinilmesi sadece tanrı gibi basit bir ifadeyle kullanılması biraz garibime gitti açıkçası