Atatürk'ün hayatını kısa bir şekilde anlatan kitap, 5 ve 6. sınıfa devam eden öğrenciler için Atatürk'ü tanıtıcı eşsiz bir eser niteliğinde. Öğretmenlerin derslerde okutabileceği/ canlandırabilecekleri bir kitap.
Okuduğum ikici kitabı. Olayları çok girift hale getirmeden ve yüzeysele de kaçmadan anlatmış. Beni etkileyen olayın kendisi mi yoksa anlatımı mı kararsız kaldım. Diğer kitaplarını okuduktan sonra bir karara varmam daha doğru olur sanırım.