Yazarın başından sonuna kopmadan okuyabildiğim ilk kitabı oldu. Bu yazarın okuduğum 3. Kitabı; Can yayınları basmasa kimsenin ruhunun duymayacağı, okumasa da pek bir şey kaybetmeyeceği bir yazar olduğunu düşünüyorum.
“İnsanlar hırslıdır, birbirlerini kıskanır, kötülük yapmaktan zevk alırlar. İçyüzlerini açığa çıkarmaya veya onlar hakkında hüküm vermeye kalkışırsan senden nefret eder ve seni mahvetmek için ellerinden ne gelirse yaparlar.”