"Onsuz acınacak hâldeydim çünkü ona aşık olmuştum." Omuzlarını silkti. "Hayatın zor olduğunu ve kontrol edemeyeceğimiz çok fazla şey olduğunu fark ettim, bu yüzden eğer yapabiliyorsan aşkı seçmen gerek. En zor gerçek olduğunda, kesinlikle imkânsızmış gibi geldiğinde bile onu seçmelisin. Aşkı seçmeye devam etmeli ve onun için mücadele etmelisin, tekrar tekrar, ne olursa olsun. Aslında bakarsan bundan başka yol yok."
Sevgi yeterli değil. Eskiden bu deyişi hiç anlamazdım ama artık anlıyorum. Birini tam anlamıyla sevebilirsin ve bu yine de işleri yürütmek için yeterli olmaz.