İşte Mert, o yüzden bu karanlık yerler içimi her zaman huzurla dolduruyor. Çünkü benim bir şey yapmama gerek olmadan insanları kendinden uzak tutuyor ve tertemiz kalıyor. Bu karanlıkta bizlerin asla anlayamayacağı evrensel bir dil var. Bu yüzden anlamıyor, daha da kötüsü yanlış yorumluyoruz. Ve bu, bizim hayat dengemizi bozuyor.
Küçük bir kızın atmaktan vazgeçmeyen kalbi, insanları nasıl bu kadar birleştirmişti? İnsanların asla kendilerine dahi itiraf edemedikleri veya fark edemedikleri kurtarılmayı bekleyen bir tarafları mı vardı? Varsa Asya ile birlikte onlar da kurtulacaklar mıydı? Ya da daha fazlası...
Hiç değişmemişsin."
"Kimse değişmiyor. İnsan yedisinde ne ise yetmişinde de odur diye boşuna dememişler. Yıllar sadece bedenimizi yaşlandırıyor. Ruhlarımız aslında yaşlanmıyor, yaşlı bedenlerimize uyum sağlamaya çalışıyor sadece."