Buket Işık

Buket Işık
@buket4040
İyiler bu savaşı kaybetmiş peki ben nasıl büyük adam olucam...
Öğrenci
Üniversite Öğrencisi
Düzce
Kırşehir, 30 Kasım 2005
227 okur puanı
Ağustos 2020 tarihinde katıldı
`Dünyanın en sert elementi, sevmekten vazgeçmiş bir kadının kalbidir.`
Sayfa 27 - Doğan Solibri·Kitabı okudu
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"Bu bence üzerimize yapışmış, biz ölünceye kadar peşimizi bırakmayacak bir lanet: Hayat kurtarmak... Aslında kurtaramadığımız tek hayat kendimizinki.
Sayfa 24 - Doğan Solibri·Kitabı okudu
Puan vermedi
#kitapyorumu Merhaba arkadaşlar... Bugün size bence her kadının ve kızın okuması gereken bir kitapla geldim Tierney özgürlüğüne düşkün bir genç kızdır. Diğer kızlardan ve kız kardeşlerinden farklı olarak babası ona erkeklerin bilmesi gereken her şeyi öğretmiştir. Bu distopya ülkesinde kadınlar sadece kocalarına hizmet etmek ve çocuk doğurmakla yükümlüdür. Tierney ise bu yere ait olmayan biridir. Kızların Erdem yılı geldiği zaman yani evlenme vakti geldikleri zaman kızları sihirlerini bırakmak için bir kampa gönderiyorlar bu evrende ve o zaman Tierney bir şeyi fark ediyor asıl düşman kadınların birbirleri olduğunu. Kitabımız ise böyle başlıyor... Kitap ne kadar distopya evreni diye geçsede şu an ki yaşadığımız evrenden pek bir farkıda yok. Kadınlar hakkındaki düşünceler iki evrende de neredeyse aynı hatta bence şu an yaşadığımız dünyada da kadınların en büyük düşmanı yine kadınlar maalesef... Kurgusunu ve evreni çok güzel yansıtılmıştı kitapta. Çok akıcı bir kitap değildi tabi benim bu zamanlarda kitap okuma alışkanlığımın bozulması yüzünden de olabilir. Bunun dışında ne kadar herkes kesinlikle bu kitabı kadınlar okumalı desede bence erkeklerinde okuması gereken bir kitap çünkü bir evrende kadınların kendilerini nasıl yansıttıklarını ve neyi yanlış yaptıklarını görebilecekleri bir kitap bence Bu yüzden kitap bence herkesin okuması gereken bir kitap
Erdem YılıKim Liggett · Yabancı Yayınları · 20221,711 okunma
10/10
·272 syf.··
Beğendi
·
2024 6. kitabı
#kitapyorumu Merhaba arkadaşlar... Bugün size çok güzel bir romantik kitapla geldim. Tam yazın okunabilecek çerezlik bir kitap Maddie teyzesinin yanında stajyer olarak çalışmaya başlayan bir kız. 17 yaşında ve istediği üniversite için bu yazdaki stajının muhteşem geçmesi gerekiyor ayrıca teyzesine yardım olsun diye köpeği ile de zaman geçiriyor. Bir gün Maddie ve teyzesinin köpeği Watfird yürüyüşe çıktıklarında talihsiz bir kaza sonucu onunla tanışıyorlar. Gabriel Furtuato (Benim diyişimle Kenan Yıldız dnndndndndnndndn). Tabi ikiside birbirlerini o zaman tanımıyorlar. Asıl tanışmaları Maddie'nin stajyer olarak çalıştığı şirkette gerçekleşiyor ve kitabımızda tam orada başlıyorrrrr Çok tatlı ve çerezlik bir Maddie'nin bazı hareketlerini kendime benzettim ve karakterle daha çok yakınlaştım. Kitap ne kadar romantik kitap kategorisine girsede ailevi sıkıntılar, aldatılma, iş koliklik ve hırs gibi konularıda ele alıyor Yazın sıcaktan bunalıp kafanızı dağıtmak için okuyabileceğiniz bir kitaptı. Ve kitapta +18 öğeler yoktu. Bu tarz şeylerden hoşlanmayan ama romantik kitap arayanlarınız varsa kesinlikle önerebileceğim bir kitappp
Normalin ÖtesindeBecky Wallace · Ren Kitap · 2021204 okunma
9/10
·416 syf.··
Beğendi
·
2024 2. kitabı
·
10 günde okudu
·
Okunma: 15 Şubat 2024 19:31
#kitapyorumu Merhaba arkadaşlar bugün size ilk kez okuduğum gotik bir kitapla geldim Kitabın konusuna gelicek olursak Corniva annesi ile tek başına kasabada yaşayan bir kızdır ama Corniva'nın küçüklüğü pekte iyi geçmemiştir. Kasabadakiler annesine ucube ve cadı demektedir ama Corniva buna inanmamaktadır. Corniva büyüdüğü zaman kimsenin adını bile bilmediği bir üniversiteden teklif gelir. Verenmone Üniversitesi ve Corniva bu teklifi kabul etmek ister çünkü artık hayatının değişmesini ister ve teklifi kabul etmek için üniversiteye doğru yola çıkar. Tabi tüm olaylar bu şekilde başlamıyor kitapta. Üniversitenin olduğu kasabadaki insanlara göre üniversite daha doğrusu şato büyülü ve orada çok kötü olaylar gerçekleşmektedir. Tabi Corniva bunların pek doğru olduğunu düşünmez ya da düşünmek istemez. Kitabımız ise bu şekilde başlarrrr... İlk kez bu tarzda bir kitap okumama rağmen kitabı çok beğendim Anlatımı çok akıcıydı. Okuduğum zaman uzun süre kitap okumadığım halde bu kitabı kısa bir sürede bitirdim. Heyecanlı ve konu işleyişi insanı içine çeken tarzda bir kitaptı. Bu tarz konulu kitapları seven veya merak eden herkese önerimdirrrrr
GothikanaRuNyx · Martı Yayınları · 20221,879 okunma