#kitapyorumu
Merhaba arkadaşlar... Bugün size çok güzel bir romantik kitapla geldim
Defne genellikle platonik takılan ve platonik olduğu kişileri araştırıp inceleyen biridir ama bu sefer araştırmaktan ayrı bir türde hoşlanmaya başlar. Kimden mi? Merkez Emre Sezgin'den. Okul için gerekli olan bir araştırma için gittiği kuzeninin patronunun yanında onu görür ve beğenir işte kitabımız bu şekilde başlarrrr
Gerçekten çok hoş ve güzel bir kitaptı. O zamanki okumama göre çok hızlı okudum kitabı Defne'nin çılgınlıkları, Emre'nin olgun hali ve kıskançlığı çok hoşuma gitmiş. Zaten yazarımız Betül Güçlü'nün anlatımını çok seviyorum daha önce Sevgili Limon Çiçeği kitabını da okuyup çok beğenmiştim O kitapta Cemil Meriç Kozan'a aşık olmuştum bu kitapta ise Emre Sezgin'e Bu tarz soft ve akıcı aşk kitapları seven herkese tavsiye ederim
#kitapyorumu
Merhaba arkadaşlar... Bugün size tek kitap olan bir fantastik kitapla geldimm ( Seri olan bir kitap aslında ama kitaptaki başka karakterleri anlatıyor bu yüzden tek tek de okunabilir :)
Merîen Beulies Krallığı'nın en iyi ve tek kadın askeridir. Kral Serial'e hizmet eder ve onun sözünü geçiremediği tek kişidir. Merîen'in babası Karanlık Boyut'un geçit bekçisi ve bir gün ruhsuzlardan oluşan bir grubun saldırısına uğramış hem kendinin hem de karısının ruhu çalınmıştır. Merîen ise o zaman çok küçüktür yıllar boyunca "Ruhsuzun Kızı" olarak anılmıştır. Bu yüzden duygusuz ve insanlara soğuk bir şekilde büyümüştür. Bir Krallığın içinde oturduğu bir handa bir kadın çeker, o kadınla tanışıp kaynaşır ve onun hikayelerini dinler. Kısa bir zaman sonra krallığa döner ve krallık ruhsuzların saldırısına uğrar. Ruhsuzların arasında daha sabah konuştuğu ve hikayelerini dinlediği kadını görür. O gün buna sebep olan kişiyle tanışır Ruhsuzların Annesi Lilara ve kitabımız böyle başlar....
Uzun süredir kitap okumadığım için kitabı baya uzun bir zaman diliminde okudum bir de araya finallerim de girince daha da uzadı okuduğum bu süre ama kitap beni neredeyse hiç sıkmadı ve her başladığımda elimde aktı gitti. Konusuna ve evrenine aşık oldum Bazı yerlerinde şok oldum özellikle bir yer var kiiii ağzım açık bir süre okudum kitabı Tabi kitapta bir yarım kalan aşk var Bildiğim kadarıyla ikinci kitap bu yarım kalan aşkı anlatıcakmış bu yüzden şimdiden merakla bekliyorummm Fantastik severlere, romantik-fantastik severlere ve fantastik okumaya yeni başlayanlara kesinlikle öneririm