Kitap okumak sonsuz okyanuslardan yüzmek gibi ve bu yolculuğun sonu yok. Yetişmem gereken kitaplarla dolu milyonlarca otobüs var. Okudukça güçleniyorum.
Okumakta geç kaldığım kitaplardan biri. Herkes okumalı ve okutturmalı.Bence güzel bir teşvik kitabı. Her bir satırın altını çizmek istedim. Her bir satır insanı alıp başka bir yere götürüyor. Okuduktan sonra öyle rafa bırakılıp toz tutmamalı. Ders çıkarılmalı bu kitaptan.
Lev Tolstoy gayet haklı olarak şu sözleri söyler: " hayattaki düzensizliklerin en büyük nedenlerinden birisi şudur ki; herkes hayatında refaha kavuşmayı arzu eder fakat hayatını çalışarak iyileştirme, daha iyi bir biçimde düzenleme ihtiyacını hissetmez. "