Burak Başel

Bir kent, gidince ve bir sevda, ayrılınca biter mi? Bir kent bitse bile, bir sevda bitse bile, o kente ve o sevdaya gitmiş olmak bitmez ki...
Edebiyat
Reklam
Herkesin bir kenti vardır ve bir insanı sevmek gibidir bir kenti sevmek. Tanınmayan insan gidilmeyen kent sevilebilir mi?
Edebiyat
O Kent! Herkesin kendini, ısrarla hep kendini yaşadığı, sonra kendine kaldığı ve herkesin giderek kendinden kaçtığı kent...
Edebiyat
Oysa nereye gidersem Yanıma önce kendimi aldım Nereden dönersem Biraz dağınık kaldım
Edebiyat
Reklam