Kitabı dün bitirdim ve ilk incelemem. Kitap Kudüs'ün Haçlılar tarafından işgal edilmesinin bir gün öncesini anlatıyor. Savaşmak ve vazgeçmek arasında kalmış bir halk meydanda toplanmıştır ve Kıpti denilen bilgiye sorular yönetmektedirler. Kıpti'nin bu sorulara cevabı ise öğüt niteliğindedir.
Kitapta benim bulduklarım ise içimde işgal altında olan Kudüs'e yönelikti. Yaşanılan felaketler ve acılar farklı olsa da o nasihatler arasında kendimi buldum diyebilirim. Herkesin kendinden bir parça bulacağına inanıyorum.
Kitaptan bir cümleyle son veriyorum. "Hangi yöne gitmeliyim?" "Yaşam da tıpkı güneş gibi her yöne ışık saçar."
Kendi ışığınızı bulmanız dileğiyle...