Sokağa çıkma yasağı olduğu günlerde daha az kitap okumam. Hatta okumama isteği desek daha doğru olur, nereden çıktı anlamıyorum... Şu günler bitse de bir çayır çimende serile serile kitaplarımızı okusak.
Uzun süredir kitaplarım raflarda ben onlara,onlar bana bakıyordu. O kadar büyük bir yangının içinden geçtim ki,yanmam sanmıştım. Meğer dostlarımı ardımda bırakacak kadar yanmışım. Yeniden döndüm. Kitaplarım,beni affedin. Daha çok okuma ümidi ile...
Merhabalar;
Şu an Berkant KARAKAYA'nın "Ağlayan Bosna" adlı kitabını okuyorum ama sitede mevcut değil maalesef. Bunun için ne yapmam gerekli bilginiz varsa,benimle paylaşırsanız sevinirim.