Sokağa çıkma yasağı olduğu günlerde daha az kitap okumam. Hatta okumama isteği desek daha doğru olur, nereden çıktı anlamıyorum... Şu günler bitse de bir çayır çimende serile serile kitaplarımızı okusak.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Uzun süredir kitaplarım raflarda ben onlara,onlar bana bakıyordu. O kadar büyük bir yangının içinden geçtim ki,yanmam sanmıştım. Meğer dostlarımı ardımda bırakacak kadar yanmışım. Yeniden döndüm. Kitaplarım,beni affedin. Daha çok okuma ümidi ile...
Merhabalar;
Şu an Berkant KARAKAYA'nın "Ağlayan Bosna" adlı kitabını okuyorum ama sitede mevcut değil maalesef. Bunun için ne yapmam gerekli bilginiz varsa,benimle paylaşırsanız sevinirim.