📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Bizi köylü görürler de, Vali Beg’in katına bırakmazlar Memo. Bu ağa bize kılavuzluk etse n’ola.”
Ben de abukata, “İyi söylersin efendi,” dedim. Vali Beg’in katına varak, ayağına yüz sürek ya, köylü diye bizi korlar mı içeriye?”
Abukat güldü.
“Nasıl komazlar? Siz memleketin efendisisiniz. Ne hadlerine,” dedi, sonra gülmeyi kesti.
Törenin adı batsın. Mal yabana gitmesin, deyi anası gibi sevdiği, saydığı kadını, bıyığı yeni terlemiş ere avrat eden töreye töre mi derim ben? Dedesi yaşında, sakalı göbeğinde bir ere, on sekizinde kızı avrat eden töre yere batsın.