Yine tuzlu su, yine yürüyüş, yine dayak satırlarını defalarca okudukça insanlığı sorguluyorsunuz. Hiç mi acımadılar diyorsunuz. Hiç mi yürekleri sızlamadı
Okurken yüreğimin sızladığı bir eser olmuş, okumak isteyenlere tavsiyemdir.
Ve dönüp oradaki heriflere diyeceğim ki, “ Burada ölen yalnızca benim bedenimdir, ki zaten ölümlüydü, ölecekti. Ama düşüncemi öldüremeyeceksiniz, ölmeyecek, yaşayacak,” diyeceğim.