Düşünceler yiyip bitirirken kendimi
Benliğim bir hapis gibi sıkışıp kaldı bu odada
Her yerden bir ses ama çare de olamaz onlar bana
Ne yapacağımı bilememek ama her şeyi bildiğini sanmak kadar narsist bu dünya
Ve ben bu dünyanın içinde var olan fani bir insanım oysa
Kovaladıkça kaçan hayallerim
Döngü içerisinde sıkışıp kalmış gibiyim
Yıllar akıp giderken ellerimden
Yaş büyüdükçe daha da üstüne ekleniyor dertlerim
Hepsiyle başa çıkacak gücüm var mı bilemeden
Geçip gidiyor güzel gençliğim