Sad Girl...

Sad Girl...
@buse123456
:):
Neyse seni çok seviyormuş,ne tatlı. . Ona da her şeyim demişsin,bana ne kaldı. .? ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Neyse kabullenmişsin duyduklarını. . Benim her şeyim sendin,şimdi bize ne kaldı. .?
Müzik
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Elimden kayıp gider,bak en güzel yaşlarım. ."
Müzik
" 'Benden vazgeçtin değil mi?..' diye sordu Gülümsedim.. Bilmiyor ki ayçiçeği sırtını dönmez Güneş'e. ."

Sad Girl...

, bir kitap okudu
Puan vermedi·367 syf.·
Beğendi
·
49 günde okudu
·
2022 1. kitabı
Joey Graceffa
7.4/10 · 144 okunma
"Ölümden korkan küçük kız,o gece ölmek için yalvardı. ."