Sad Girl...

Sad Girl...
@buse123456
:):
Neyse seni çok seviyormuş,ne tatlı. . Ona da her şeyim demişsin,bana ne kaldı. .? ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Neyse kabullenmişsin duyduklarını. . Benim her şeyim sendin,şimdi bize ne kaldı. .?
Müzik
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"Elimden kayıp gider,bak en güzel yaşlarım. ."
Müzik
" 'Benden vazgeçtin değil mi?..' diye sordu Gülümsedim.. Bilmiyor ki ayçiçeği sırtını dönmez Güneş'e. ."
"Ölümden korkan küçük kız,o gece ölmek için yalvardı. ."
"Sırtımı yasladığım duvarların üstüme yıkıldığını gördüm. ."