Pişmanım kendimi göremediğim için… Pişmanım içimdeki gücü yok saydığım için… Pişmanım kendimi değiştirmeye çalıştığım için… Çok pişmanım ama olması ve yaşanması gerekiyormuş. Pişman değilim hayatımdan gidenler için… Pişman değilim yaşadıklarım için… Şimdi o içimdeki görmezden geldiğim güç çok daha güçlü bir şekilde yüzeye çıktı.