"Diyorum ki ,ne saçma insanlar ve olaylar için yormuşsun kendini.Gitmek isteyenlerin, yanımda kalmaları için uğraşmak mı dersin,kalbi olmayan insanlardan sevgi beklemek mi dersin.Kendimi açıklama yapmak zorunda olmadığım insanlara bir şeyleri anlamaları için dilimde tüy bitirmelerim mi dersin."
"Birkaç eşya kırdığında sakar olduğuna inandırılanlar,bir iki pot kırdığında aptal olduğu düşündürülenler ,bir kalp kırdığında kötü olduğu söylenenler o sözleri alıp sahipleniyorlar biliyor musun?"