"İnsanlık en sert ama en gerekli savaşların bilincini, hiç acı çekmeden geride bıraktığında yaşama evet demenin en yüksek sanatı, ,tragedya yeniden doğacaktır."
"İffetliliği vaaz etmek, doğaya aykırılığa açık bir kışkırtmadır. Cinsel hayatın her aşağılanışı, "kirli" kavramıyla her kirletilişi, bizzat yaşama yönelik bir suçtur -yaşamın kutsal tinine karşı işlenmiş asıl günahtır."