Buse

Buse
@busehoser
Okumak,okumak,daha çok okumak...
Ah,sefalet insanları ne kadar küçülmeye sürüklüyor!
Sayfa 146 - can yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam
Neden her şey böyle oluyor, iyi bir insan karanlıkta kalıyor,bir başkasınaysa mutluluk kendiliğinden geliyor?
Sayfa 140 - can yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
Ne yazık ki benim de başkalarındaki gibi bir kalbim var.
Sayfa 75 - can yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
Beni mahveden kötü insanlar yüzünden sonsuza dek ağlayacağım!
Edebiyat
Reklam