Buse

Buse
@busehoser
Okumak,okumak,daha çok okumak...
8/10
·152 syf.··
2021 1. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 08 Ocak 2021 14:32
Merhabalar :) Uzun zamandır inceleme yazısı yazmıyordum. O zamannn 2021'de okuduğum ilk kitap ve onun incelemesiyle karşınızdayım. İlk başta basın açıklaması 7 günde 150 sayfayı anca okuyabildim çünkü online derslerdir performans ödevleridir derken çok yoruldum ve biraz dinlenmek istedim. Evet gelelim konusuna Kitap çok ilgi çekici başlıyor ve 4 bölümden oluşuyor.Kitabın ilk sayfasında 4 katlı izzet bey apartmanının 1970-1995-2020 yılındaki sakinlerinin isimleri yer alıyor.Her şeyin bir amacı olduğu gibi bunun da bir amacı var elbette.1.bölümün ilgi ilgi çekici olduğunu söylemiştim.2.bölümde 1970 deki apartman sakinlerinin hayatları anlatılıyor.işte bu bölümde apartmana ismini veren İzzet Bey ile de tanışıyoruz.Sonraki bölümlerde de aynı şekilde apartman sakinlerinin hayatlarını öğreniyoruz.Bazı hikayeler birbiriyle ilişkili bazılarınınsa üzerinde fazla durulmamış. Bu hikayeler hayatın en içinden.O yüzden çok sahici,gerçek hayat hikayeleri. Gelelim neden 8 puan verdiğime. Kitap hiç sıkmıyor akıcı da aslında bazı sayfaları nasıl bitecek diye düşünerek hızlı hızlı çecirdim ama ben o şehirlerin içine giremedim,sokaklarında gezemedim bana geçmedi yani biraz. Belki gezip görseydim tam otururdu. mesela sinop cezaevi hakkında veya filozof Diyojen hakkında daha fazla bilgi verilebilirdi.Herhalde okuru sıkmamak için yazılmamıştır. Neyse ben merak ettiğim için kendi araştırmamı yaptım :) Ek olarak bana bazı yerler ağır geldi, nasıl desem kitapla ilgili bir sorun değil benden kaynaklı.Daha yaş almış olsaydım böyle bir şey olmazdı muhtemelen.Bir de bazı hikayelere yeterince derin girilmediğini düşünüyorum keşke onlara da girilseydi ve eski apartman sakinlerine de ne olduğunu öğrenebilseydik.Kitabın sonu da biraz aceleye getirilmiş gibiydi ama ona da kabulüm. Onun dışında sorun
Edebiyat
İzzet Bey ApartmanıMehmet Yılmaz (Samsunlu) · Roza Yayınevi · 202079 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Buse

, bir kitap okudu
8/10
·152 syf.··
3 günde okudu
·
2021 1. kitabı
Mehmet Yılmaz (Samsunlu)
8.7/10 · 79 okunma
Bir kitap okumak, bazen hayatın kendisine benzer. Birini sevmeye,bir tercih yapmaya, kaderini yaşamaya...

Buse

, 2021 okuma hedefini ekledi.
2021 OKUMA HEDEFİ
35/50 kitap - %70 tamamlandı
35 kitap okudu
50 kitap
7,7bin sayfa
3 inceleme
67 alıntı
"Gül verme istersen diken yeter bize. Işık da vermezsen ateş yeter bize. "
Şiir