Hedefe ulaşmak için her türlü aracın, adi ve alçakça aracın da, mübah olduğunu sanıyorsun. Ama ben sana diyorum: Hedef, ona ulaştığın yoldur. Bugün atacağın her adım, yarınki yaşamındır.
Biliyorum, küçük adam, bir hakikat işine gelmedi mi, hemen delilik yaftasını yapıştırırsın. Ve sen kendini "normal insan" olarak görürsün. Delileri hapsettin, normal insanlar yönetiyorlar... Kim öyleyse felaketin suçlusu?
Sen korkak ve zalimsin, küçük adam, insan olmak ve insanlığı korumak olan gerçek görevin için duyarlığın yok. Bilgeyi berbat, ama soyguncuyu çok iyi taklit ediyorsun. Filmlerin ve radyo programların cinayet öyküleriyle dolu.