"Doğuyoruz ,ancak nefes almaya devam etmemize yetecek kadar yiyecek veriyorlar ,elinden iş gelenler güçlerinin son damlasına kadar çalıştırılıyor ;artık bir faydamız kalmadığında da iğrenç bir gaddarlıkla katlediliyoruz ."
"Her şeyin farklı olduğunu ,gece yaşananların gündüz açıklanamayacağını çünkü o vakit var olmadıklarını ve gecenin yalnızlıkları başladı mı yalnız insanlar için ürkünç olduğunu biliyorum ."
"Daha baştan yenilmişlerdi.Çiftliklerinden alınıp orduya sokuldukları zaman .Köylü o yüzden bilgedir,çünkü baştan yeniktir .Eline güç verin de görün ne kadar bilgeymiş."