-“110 milyar insan öldü”dedim.
“Ne?Yanlışın var birader,dünya nüfusu 7 milyar?”
-“Doğru.Tarih boyunca yaşayıp ölmüş insanların sayısı da 110 milyar.”
“Çokmuş be!Demek toprağın altı üstünden kalabalık?!”
-“Sizce bu ne anlama geliyor?”
“Kıyametin büyük kısmı koptu zaten.”