atlas

atlas
@busjoon
entp 8w7 sp/sx
Asosyalmişim, öyle diyorlar. Kaynaşamıyomuşum. Öyle tuhaf ki. Aslında çok sosyalimdir. Sosyalden ne kastettiğine bağlı tamamen, değil mi? Bana göre sosyal olmak, seninle böyle şeyler hakkında konuşmak veya dünyanın ne tuhaf olduğundan bahsetmek. İnsanlarla olmak güzel. Ama bir grup insanı bir araya getirip de konuşmalarına izin vermemek sosyallik değil bence; ya sence?
Sayfa 50
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kimsenin kimseye ayıracak vakti yoktu artık.
Sayfa 44
''Tepeden tırnağa Dumbledore'un adamıyım''
Sayfa 592
bu sahnede fleura olan saygım bir anda coşmuştu
ben ikimise de yetecek kadağ güzelim, bence! bu ısırıklar sadece kocamın cesuğ olduğunu gösteriğ!
Sayfa 568
insanlar haklı değil de haksız olanları çok daha kolay bağışlarmış