"Bilincimize uluşan bilgiler eksik ve genellikle güvenilmezdir. Ancak gözlerimizi içimize çevirip kendi derinliklerimize bakarsak kendimizi bilmeyi öğrenebiliriz."
Terapi seanslarından anladığım buydu: Hayatınızdaki boşluklar kalıcıydı. Tıpkı beton kenarındaki ağaç kökleri gibi onlarla büyümeniz gerekiyordu; boşlukların içinden çıkıp şekillenmeliydiniz.