Kitap için söyleyebileceklerim şunlar ki: Beni gerçekten etkiledi daha önceden filmini izlediğim halde kitabını okumak daha ayrı bir hayal gücü oluşturdu kitapta beğenmediğim demesemde eksik bulduğum tek şey kısa olmasıydı derneği kurduktan sonraki dernek toplantıları kısmı çok az verilmiş ayrıca kitabın sonu da çok belirsiz bitti yazar belki de geri kalanı bize bıraktı ama bazı şeylerin daha çok açıklanmasını beklerdim.Bunlar dışında herkesin okuması gereken bir kitap.Herkese öneririm.Iyi okumalar..