Ayşe Kulin romanlarını severek okuduğum bir yazardır. Bu kitabı da çıkınca hiç incelemeden direk satın aldım. Ama daha 3.4. Sayfalarda ne hadle dedim yani Atatürk’ün ağzından kaleme almak ne bileyim insanlar her ne kadar evlat kardeş arkadaş bile olsa insanın içini bilebilirler mi? Heleki onu okuyarak öğrenen biri için onun ağzından kitap yazmak çok itici geldi zorlanarak bitirdim. Atatürk ün ağzından bu şekilde cümleler sanmıyorum bu şekilde çıksın. Hiç beğenmedim…
“Her ne yapıyorlarsa benim iyiliğim için yapıyorlar, diye düşükmek en doğrusu da, iyiliğimi benden fazla düşünenlere karşı çocukluğumdan beri yüreğimde bir tahammülsüzlük vardır.”