İnsana en çok şiir yakışıyor,
Sonra yeryüzüne yağmur,
Gökyüzüne mavi...
Ve en çok insana vefa yakışıyor,
Yüreğe sevda,
Gözlere haya...
Ve en çok yaşamak yakışıyor,
İnsanca, sevdaca, duruca
Belki yine gelirim,
~Ahmet Telli
Gözler: Bulanık
Manzara: Tavan
Umut: Direniyor
Mekan: Karanlık bir oda
Uyku: Yok
Zaman: Gecenin en koyu halı
Hayaller: İmkansız
Kalp: Kırık
Beyin: Düşüncelerle dolu
"Kadın dediğin" diye cümleye başlamadan önce, Kendine ne kadar "Adam" diyebileceğini bi düşün ! Kendini kandırma... Dört dörtlük değilken, dört dörtlük cümleler kurma ! "Oturmasını kalkmasını bilecek" diyorsun ya, Oturduğun "Aşk" sofralarında kaç kez bencilce kalktın iyi hatırla ! Türlü türlü yemekler, köpüklü kahveler, kusursuz itaatler istiyorsun ya, Önce bir yüreği doyurmak nedir onu kavra... Sen önce bi kadın a değer ver sevgi göster.Her kadın "Değerlidir!" bunu unutma! Kadınlar günü kutlu olsunn🤍💜🥰