D&R'de dolaşırken kitap kapağı hoşuma gittiği için aldığım, içeriği hakkında bir bilgim olmadan okuduğum kitap. Sanırım kitap kapağı resminin kasvetli olmasından dolayı daha gerilim dolu bir roman bekleyişi içinde başladım, lâkin çok da beklentimi karşılamadı. Kitabın yarısına yaklaşırken çok sürükleyici olduğunu düşündüm ve sonlarında biraz korkmayı, tedirgin olmayı bekledim. Konu bakımından değişik, ilginç buldum okunabilir bir kitap ama beklentiyi çok da yüksek tutmamak gerek diye düşünüyorum. Kitabı okurken ' sevgililer kavuştu mu yolculuklar sonlanır ' sözünü birçok kez göreceksiniz, sizi düşünmeye sevkedecek cümle bu. Zaten son sayfalara doğru neden sürekli tekrar edildiğini anlıyorsunuz.
Stephen King'in kitap arkasına basılan yorumuna istinaden beklenti yüksek tutulmazsa hayal kırıklığı yaratmayan bir kitap olur diye düşünüyorum. Yazarın okuduğum ilk kitabı, ben okurken zevk aldım diyebilirim. :)