Devasa bir canavarın zifiri gölgesini terbiye etmek nev’inden bir vazife üstlenmiş; şiirle,romanla,makaleyle…
. Şark ile Garp arasındaki mesafe mi?
. Mazi ile İstikbal arasındaki hassasiyeti koruyarak şimdinin hakkını vermek mi?
. Miras aldığımız estetiğin asırlardır yeni olduğunun şuuruna ermek mi?
. Modernin de köklerini seçebilmek mi?
. İstikbali hak etmek, ona layık olmak mı?
Ömür boyunca anlatılabilir mi?
İnsan her an kendini parçalayarak,kendi etinden kanından vererek yaşayabilir mi?
Gerçeği aramak bu mudur ?
Böyle olanları görünce , bu sinirin insanı nasıl dondurduğunu gözledikçe , dehşet içine düşüyorum.
Her şeyi yarım yapmış olmanın dehşeti var bunun içinde.
Yeni bir şık ;
Belki de tam bilmemekle mümkün olur…