Cesaret denilen şey insanlığı çoktan terk etmiş.Belki de hiç cesur olmadık.Ahlakın temelindeki toplum korkusu,dinin sırrı ise Tanrı korkusu.İşte bizi yöneten iki şey..
Çirkinler ve aptallar bu dünyada her şeyin en güzeline sahiptir.Zafer nedir bilmezler belki ama en azından yenilgiyi de tatmazlar.Tanrının bize lütfettiği bu şeyler yüzünden acı çekeceğiz,hem de büyük acılar.