Şimdi ben Dostoyevski'yi bu zamana kadar keşfetmediğime mi üzüleyim yoksa 'ya hiç keşfedemeseydim' diye mi sevineyim?
Not: 18 yaşındayım 🤔🤔 Fyodor Dostoyevski
Burası çok güzel ya. Cinayet haberleri yok, siyaset konuşulmuyor, kimse kimseyi linçlemiyor... Sadece kitaplardan bahsediyoruz. Yazarların sözlerinden bahsediyoruz. Sadece kitaplardan oluşan bir dünya..